duminică, 15 februarie 2009

Vama Veche sucks


Nu, nu o sa scriu despre cat de mult a insemnat pentru mine ca tanar vama veche si cum a fost locul in care am avut cele mai frumoase amintiri, pentru ca nu e cazul. Am fost doar de vreo doua ori in catunul ala nenorocit si am promis sa nu mai calc prea curand. Sa salvam Vama Veche??? FUCK OFF!!! Lets burn da mother fucker place down!  Da, sunt de acord, probabil ca locul asta a insemnat ceva inainte de 89, cand se duceau acolo cei cu parul mare si faceau...nu stiu ce faceau, probabil se imbatau si si-o trageau ca animalele pe plaja. Nimic rau in asta, in fond... Sa revenim in zilele noastre si ce nu-mi place in Vama Veche. Pai, acolo am vazut niste insecte pe care nu le-am mai vazut nicaieri si care probabil poseda adevarate ansamble rezidentiale in parul jegos al cetatenilor respectabili care isi fac veacul pe acolo.  Nu-mi place, de asemenea, nici  sa fiu agasat, din 5 in 5 minute, de catre vreun individ, care sa-mi ceara sa-i dau si lui din berea mea. Nu-ti dau, ma, de ce sa-ti dau? Adica ai avut bani sa vii pana in cocina asta si nu ai bani sa-ti iei o bere? Bea apa atuncia! Sa ma gandesc, ce ma mai streseaza... ma streseaza posesorii de bmw x5 si care se spala cu sticla de o,5 pe plaja. Corturile sunt geniale.. majoritatea au in jurul a 35 de cm patrati si, in ciuda dimensiunilor reduse, trebuie sa adaposteasca cel putin 2 tineri. In fine, as putea scrie mult si bine despre motivele care ma fac sa urasc Vama Veche, printre se mai gasesc numarul semnificativ de persoane care seamana cu Iisus si care gasesc ca este neaparat nevoie sa se plimbe printre gunoaiele alea in pielea goala. 

Vamaiotilor, va urez mult asfalt pe spinare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu