joi, 30 aprilie 2009

To drink or not to drink ?

In ultima perioada, atentia mea a fost din ce in ce mai captata de o mica sticluta, aflata de o gramada de vreme in dormitorul meu. Printre diverse ustensile, necesare unui ninja ce-si desfasoara activitatea intr-un mediu urban, se regaseste si aceasta bericica, produsa in 1996, si pe care o pastrez cu sfintenie, mai mult pe motiv de superstitie. Se face, ca undeva prin vara anului 1996, Ro-Ninja se afla in mijlocul unei intense partide de rummy, iar tabla lui se sprijinea pe aceasta mica sticla. Cum partida s-a terminat cu un adevarat triumf pentru atunci adolescentul ninja, am luat hotararea de a pastra sticla, ca un port bonheur. In ultimele saptmani  insa, tentatia de a o deschide creste in intensitate. Sunt foarte curios cum arata, cum miroase si ce gust poate avea o bere al carei termen de valabilitate a expirat cu vreo 12 ani in urma. Poate ca va avea un efect benefic asupra mea, crescandu-mi puterile de ninja, sau poate ca ma va trimite direct la urgenta.

To drink or not to drink: This is the question!

The Right Way = The Ninja Way !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu