vineri, 5 iunie 2009

Vand vot !

Duminica, dupa cum bine stiti, sunt alegeri pentru Parlamentul European. Right... Who the fuck cares??? Pana acum cateva minute nu aveam nicio intentie sa ma duc sa-mi exercit dreptul, pentru simplul motiv ca nu vreau sa ma deplasez 50 de metri pana la scoala din cartier sa trimit un nene, o tanti sau o panarama plina de succesuri sa frece menta la Bruxelles. Insa...Tocmai am citit undeva, adica in Evenimentul Zilei, ca un anumit partid ar incerca sa cumpere voturile studentilor din caminele bucurestene cu 30 de lei. Asa ca... Daca votul unui student chiulangiu costa 30 de lei, al meu e de vanzare cu 50 lei, ca eu votez frumos si pun stampila tare si apasat exact in centrul patrulaterului. Posed un vot, il ofer spre vanzare !!! Accept oferte de la orice partid si orice candidat independent. Promit seriozitate, adica votez pe bune cu cel ce ofera banii, nu scriu Muie, nenorocitilor pe buletinul de vot.

The Right Way = The Ninja Way !

Un comentariu:

  1. vand si eu 2 voturi pentru alegeri prezidentiale contact id "stycks_pierce@yahoo.com" pret 50 euro

    RăspundețiȘtergere