luni, 2 noiembrie 2009

De trei luni incoace, gura tot imi tace !

Romanian Ninja is back ! Datorita voua - admiratorilor mei, subsemnatul ninja s-a hotarat sa inlocuiasca din nou sabia cu tastatura. In continuare, sunt mai lipsit de imaginatie decat e Basescu de par, dar hai sa incerc... Asa... ce dracu sa scriu... Am fost plecat in vacanta, m-am intors... era vara.. acum e toamna sau iarna, dracu mai stie... porcina s-a aliat cu criza.. sper sa nu va vad pe toti pe strada cu masti pe fata pe strada, ca doar am eu voie, ca sunt ninja... Cred ca e destul... Chiar daca nu e, nu ma intereseaza ca e blogul meu si pana la urma ce vreti... si Eminescu a mai luat pauze, dar si cand s-a reapucat, a tras niste "Somnoroase Pasarele"de le-au mers fulgii... Ceea ce ma duce cu gandul la gripa aviara care si-a luat-o intr-un mare fel de la porcina, ca aia s-a dus repede... inca o o data, porcul l-a facut pe pui ! va pup pe tastatura si ne auzim peste 3 luni ! Intre timp... nu uitati... The Right Way = The Ninja Way !!!

Un comentariu:

  1. pai deh ...alegerile astea trebuiau sa aduca ceva nou, intai o gripa ca apoi porcii vin la urma..si mai pune-te si tu pe scris ca pauzele lungi si dese nu-s cheia marilor succese sau succesuri...sau...cum vrei tu

    RăspundețiȘtergere