duminică, 30 mai 2010

Romanian Ninja Reloaded


Mdaaa... Este duminica dimineata, sunt mort de somn (da, chiar si ninja trebuie sa doarma), si cum nu am ce sa fac... ce mi-am zis in cagula...ba, eu aveam un blog, hai sa scriu... problema insa... ce pana mea sa scriu ca nu-mi vine nimic... Ce-am facut aseara? M-am uitat la eurovision, am fumat ceva ce seamana cu o narghilea si am baut putin. Putin... sa scriu despre eurovision??? nu stiu ce... Aaaa, stati ca-mi vine in minte ceva legat de Paula Seling si costumul ei de piele, dar mi-e rusine sa impartasesc la lume gradul de pervertire al mintii mele... Sa scriu de criza? Da-o dracu de criza! Sa scriu despre ce-mi place sau ce m-a impresionat in ultima perioada... blank... nada... cerc taiat... Am o perioada de sictireala profunda... chiar aseara ma gandeam ca m-as duce sa traiesc vreo cateva zile, pe o insula... dar de unde ma-sa iau eu insula, ca odata cu costumul de ninja, nu a venit si insula la pachet... Cateva zile ar merge totusi ca dupa aia ar interveni tulburarile obsesiv-compulsive si as incepe sa numar copacii, firele de nisip si cacaturi din astea... Pauza, ca am auzit un nechezat de cal in fata blocului... M-am intors, era un tigan calare pe un cal, fara vrajeala...:))) La ora 8:44, prin fata blocului meu trec tigani calare... Hai ca nu mai scriu nimic ca m-a pufnit un ras de mor... Va pup pe tastarura !

The Right Way = The Ninja Way !

2 comentarii: